Cele mai bune sfaturi dietetice pentru a pierde în greutate și de a îmbunătăți sănătatea

0
809
Cele mai bune sfaturi dietetice pentru a pierde în greutate și de a îmbunătăți sănătatea

Hai să-l întâlnesc … e frustrant cantitatea de detalii pe Internet despre cum să fixați rapid kilogramele in plus și de a obține în formă. Dacă sunteți în căutarea cele mai eficiente idei despre cum să scadă în greutate și să mențină, în această aparent fără sfârșit suma de sugestii poate fi copleșitoare și, de asemenea, confuz. De la diete promovarea alimente crude la mâncare strategii care gravitează în jurul tremură precum și alimente preambalate, un nou moft dieta pare să pop-up de zi cu zi.

Problema este că, deși într-adevăr limitarea planuri de dieta și eliminarea masa strategii va mai mult decât probabil ca rezultat pe termen scurt, pierdere in greutate, majoritatea oamenilor nu pot să le păstreze și, de asemenea, vânt pas cu pas în jos în câteva săptămâni. Deși a pierdut 10 kg în plus (4,5 kg), într-o săptămână, urmând o dieta poate părea atrăgător, adevărul este că acest tip de pierdere în greutate este frecvent nedorite, precum și nesustenabile.

Sfaturi pentru o dieta sanatoasa slimming

Sfaturi pentru o dieta sanatoasa slimmingAdevăratul truc pentru a liberă de risc și, de asemenea, pierderea in greutate de succes este de a îmbrățișa un stil de viață sănătos și echilibrat care se potrivește nevoilor dvs. individuale și pe care le puteți păstra pentru viață. La aderarea la indicii sunt sanatoase, realiste modalitate de a obține înapoi pe drumul cel bun și, de asemenea, îndreptat spre dvs. de greutate, precum și de sănătate și de fitness.

Aici sunt 25 dintre cele mai bune programe de dieta sfaturi pentru a îmbunătăți sănătatea dumneavoastră și wellness și, de asemenea, vă ajuta drop greutate. Fibra este descoperit în alimente sanatoase constând din legume, fructe, fasole și cereale integrale. Unele studii de cercetare au arătat că doar mananca mai multe alimente bogate in fibre poate ajuta la reducerea de greutate, precum și să-l mențină pe (1Trusted de Resurse, 2Trusted de Resurse)!

Stimularea consumului este foarte ușor ca adăugarea de fasole cu salata, consumul de ovăz pentru micul dejun sau gustări pe fibre bogate în nuci și semințe. Înveselească, mai ales de dulce, băuturi, este un factor important pentru cresterea in greutate nedorite și, de asemenea, problemă de sănătate precum diabetul zaharat problemele precum și probleme cu inima (3Trusted Sursa, 4Trusted Sursa).

În Plus, alimentele dulci, suc și produse coapte, care conțin o mulțime de zahăr adăugat de multe ori au tendința de a fi foarte redus în substanțe nutritive, organismul tau are nevoie pentru a rămâne sănătos și echilibrat. Eliminarea alimentelor bogate in zaharuri adăugate este un mijloc grozav de a pierde în greutate în exces!

Este necesar să păstreze în minte că, chiar și alimente promovat ca “sănătos și echilibrat” sau “organic” poate fi foarte ridicat în zahăr. Ca urmare, revizuirea hrană tag-uri este o necesitate. În timp ce grăsimea este de obicei primul lucru care obține redusă atunci când sunteți încercarea de a pierde in greutate, sănătos și echilibrat de grăsimi poate ajuta de fapt, vă atinge obiectivele de pierdere în greutate.

De fapt, aderarea la un high-grăsime dieta asta abundente in alimente precum uleiul de măsline, avocado și nuci a fost demonstrat de a optimiza managementul de greutate într-un număr de studii de cercetare (5Trusted de Resurse, 6Trusted Sursa). Ce e mai mult, grasimile ajuta să rămână mai plin pentru mai mult timp, reducerea pofte alimentare precum și ajutându-vă să rămână pe drumul cel bun.

Cum să slăbești și s-o ții departe

Cum să slăbești și s-o ții departeÎn timp ce consumul de feluri de mâncare în fața TELEVIZORULUI sau a calculatorului sistemul poate să nu apară ca dieta sabotaj, mănâncă în timp ce distras poate crea, de a consuma mai multe calorii, precum și a pus pe greutate (7Trusted Sursa). Mănâncă la masă, departe de potențial întreruperi, nu este doar un mod excelent de a menține greutatea în jos-aceasta permite, de asemenea, timp să se reconecteze cu a plăcut de cei dragi.

Smartphone-urile sunt un alt gadget ar trebui să-și rezerve timp ce consuma. Defilare prin intermediul e-mail-uri sau site-Instagram sau Facebook hrana este doar ca sidetracking fi un TELEVIZOR sau sistem informatic. O mulțime de oameni cred că ei ar trebui să adopte un intens exercițiu de rutină pentru a stimula pierderea in greutate. În timp ce diferite tipuri de activitate sunt necesare atunci când sunteți încercarea de a obține în formă, plimbandu-este o remarcabilă și, de asemenea, o metodă simplă de a topi de calorii!

De fapt, doar o jumătate de oră de mers pe jos pe zi a fost demonstrat pentru a ajuta la pierderea in greutate (8Trusted Sursa). În Plus, este o activitate satisfacatoare, care te poate face atât în interiorul casa ta și, de asemenea, în afara, în orice moment al zilei. Prepararea alimentelor mai multe mese la domiciliu a fost demonstrat de a promova arderea grasimilor și alimentația sănătoasă și echilibrată (9, 10Trusted de Resurse).

Deși consumul de feluri de mâncare de la unități de luat masa este satisfacatoare precum și încape într-o dietă sănătoasă și echilibrată strategia, concentrându-se pe gătit mult mai multe mese în casa este o metoda minunata de a menține greutatea sub control. Ce e mai mult, pregătirea meselor la domiciliu vă permite să experimentați cu brand-nou, sănătos și echilibrat de ingrediente în timp ce economisirea de bani, în același timp.

Inclusiv alimente bogate in proteine, cum ar fi ouă la micul dejun a fost dezvăluit de profit de pierdere în greutate (11Trusted de Resurse). Doar schimbul de zi cu zi farfurie de cereale pentru o proteină-ambalate scramble-a făcut cu ouă și, de asemenea, sote de legume poate ajuta să piardă de lire sterline. Creșterea consumului de proteine în dimineața devreme s-ar putea de asemenea, ajuta să rămână clar de gustări nesănătoase și, de asemenea, spori pofta de control pe tot parcursul zilei (12Trusted Sursa)!

Sfaturi de viață sănătoase: ghidul dumneavoastră pentru slăbire

Sfaturi de viață sănătoase ghidul dumneavoastră pentru slăbireÎn timp ce cele mai multe persoane recunosc că ar trebui să evite băuturile răcoritoare și, de asemenea, milkshake-uri, mulți oameni nu recunosc că, chiar și băuturi promovat pentru a stimula atletic eficiența sau impuls de wellness pot fi ambalate cu ingrediente nedorite. Sport băuturi, cafea și băuturi cu aromă de ape multe ori au tendința de a fi extrem de bogate in calorii, coloranți artificiali și, de asemenea, acoperit!

Chiar suc, care este de obicei promovat ca o băutură sănătoasă, poate duce la cresterea in greutate daca mananci excesiv. Accent pe hidratare cu apă pentru a reduce varietate de calorii pe care le consuma alcool pe tot parcursul zilei. Crearea o listă de cumpărături și stau cu ea este o minunată metodă de a evita obtinerea de alimente nesănătoase impulsiv.

În Plus, face o listă de cumpărături a fost de fapt dovedit a fi mult mai sanatos si consumatoare de publicitate, de asemenea, pierderea in greutate (13Trusted Sursa, 14Trusted de Resurse). Un alt mod de a restricționa nedorite achizitii de la supermarket este de a avea o masa sanatoasa sau trata înainte de a vă magazin. Studiile au arătat că mor de foame cumpărători au tendința de a apuca mai mare de calorii, alimente nesănătoase (15Trusted de Resurse).

Consumul de alcool suficientă apă pe parcursul zilei este bine pentru total wellness și poate chiar ajuta menține o greutate sanatoasa. Un studiu de cercetare de peste 9.500 de persoane au descoperit că cele care nu au fost în mod corespunzător umezit au fost mai mari indici de masă corporală (BMIs) și au fost mult mai probabil să fie obezi decat cei care au fost în mod corespunzător umezit (16 ). Ce e mai mult, oamenii care beau apă înainte de mese de fapt s-au dovedit a manca mai putine calorii (17Trusted Sursa). Grăbindu-se prin mese sau mananca pe du-te poate determina să iei prea mult, de asemenea, rapid!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here