Creșterea sănătății dumneavoastră și prevenirea hipertensiunii arteriale

0
1028
Creșterea sănătății dumneavoastră și prevenirea hipertensiunii arteriale

Hipertensiune arterială, principalul element de risc pentru boli de inima, provine din amestecate genetice, ecologice, și, de asemenea, factori sociali. Factorii ecologici includ excesul de greutate/obezitate, nedorite dieta, prea multă sare dietetice, nutrițional inadecvat potasiu, activitatea fizică inadecvată, și consumul de alcool. Prevenirea și controlul hipertensiunii poate fi realizat cu vizate și/sau a populației abordări bazate pe.

Pentru controlul tensiunii arteriale, vizat de abordare presupune tratamente pentru a spori gradul de conștientizare, de tratament, precum și de control la persoane fizice. Corespunzătoare populației bazate pe abordări implică intervenții dezvoltat pentru a realiza o mică scădere a tensiunii arteriale (BP) în întreaga populație. Având o resursă comună de tratament, optimizarea aderenței, și diminuarea terapeutice inerție sunt legate de prețurile mai mari de control al BP. Persistente de Îngrijire Versiune, o colaborare colaborare între persoana, firma, și, de asemenea, sistemul de sănătate, include mai multe niveluri tehnica pentru controlul hipertensiunii arteriale.

Prevenirea și controlul hipertensiunii arteriale: seria de promovare a sănătății

Prevenirea și controlul hipertensiunii arteriale seria de promovare a sănătățiiMaximizarea prevenire, recunoastere, și de îngrijire de hipertensiune solicită un standard de schimbare a bazat pe echipa de tratament, precum și folosind abordări cunoscute pentru a gestiona BP. Hipertensiune arterială (BP) este cel mai important aspect periculos pentru boli de inima (CVD), precum și hipertensiune arterială clasamentul în primul rând ca o sursă de invaliditate de ani de viață ajustat la nivel mondial 1, 2.

 Suboptimal BP control este cele mai comune pot fi atribuite riscului variabilă pentru BCV și, de asemenea, boli cerebrovasculare, inclusiv hemoragic (58%), precum ischemică (50%) accident vascular cerebral, boală cardiacă ischemică (55%), precum și alte tipuri de BCV (58%), inclusiv stop cardiac și, de asemenea, exterior arterială boală 1, 2. În plus, hipertensiunea arterială este un lider cauza de boala cronica de rinichi, boli de rinichi progresie, și end-stage renal condiție, împreună cu deteriorare mentală ca un rezultat de analiză mic vas de stare 3, 4, 5, 6!

Când a fost ultima dată când ai crezut că a tensiunii arteriale? Dacă sunteți ca mulți oameni, probabil nu a fost având în vedere că medicul a discutat despre asta în ultima examinare. Încă hipertensiune arterială (hipertensiune arterială) este o condiție importantă care poate duce la moarte probleme, cum ar fi atac de cord, precum și accident vascular cerebral. Din fericire este că puteți reduce amenințarea de hipertensiune arterială cu ajustări stil de viata.

“Toți oamenii trebuie să fie motivați să-și exercite, consuma o dieta sanatoasa si echilibrata regim, și, de asemenea, de a gestiona greutatea lor”, susține Mary Ann Forciea, MD, un medic profesionist la Penn Medicamente în Philadelphia și, de asemenea, scaun de standarde profesionale bord de la Universitatea Americana de Medici. “Există o varietate de strategii pentru a ajuta cu aceste obiective, dar toate necesită dăruire.”!

Dacă a face schimbări în stilul de viață se simte cu adevărat copleșitoare și, de asemenea, nu recunoască în cazul în care pentru a începe, nu se agita. Fapt, ne-am luat tine acoperit. Aceste cinci indicatori vă va ajuta cu siguranță vă menține tensiunea arterială la un sănătos și echilibrat. Reducerea consumului de sare este necesar datorită faptului că sodiu îmbunătățește tensiunea arterială ridicată prin stimularea organismului de a menține excesul de lichid. Acest lucru pune o povară suplimentară asupra inimii și, de asemenea, pune mai multă presiune pe vasele de sânge.

Modificări ale stilului de viață pentru a vă ajuta să scadă tensiunea arterială

Modificări ale stilului de viață pentru a vă ajuta să scadă tensiunea arterialăDiverse organizații format din Statele Unite Departamentul de Agricultură recomanda ca Americanii mananca mai puțin de 2.300 de miligrame (mg) de sare pe zi. Totuși, potrivit limitare este într-adevăr nu mai mult de 1.500 mg pe zi pentru multi adulti. Din păcate, sare obișnuită consumul de Americani este mai mult de 3.400 de mg pe zi, potrivit Centrele pentru Controlul Bolilor și Prevenirea (CDC). Acest lucru este parțial, deoarece sodiul este atât de ușor de a consuma-pur și simplu 1 lingurita de sare are 2.300 de mg de sare.

“Ai grijă de American Heart Association (AHA) ‘Sărat 6’– 6 alimentele preferate, care poate adăuga un grad ridicat de sodiu în dieta dumneavoastră”, afirmă Rachel Johnson, Doctor habilitat, profesor de hrană la Universitatea din Vermont, Burlington și, de asemenea, fostul președinte al lui AHA hrană bord. Sărat Șase consta din pâine, precum role, rece tăieturi și vindecat carne, sandwich-uri, pizza, supa, și, de asemenea, de pui.

Dr. Johnson păstrează în minte faptul că consumul de alimente cu potasiu este necesară pentru gestionarea tensiunii arteriale de potasiu reduce efectele de sare. Surse bune de potasiu constau în: Fructe cum ar fi banane, caise uscate, și, de asemenea, rodii. Legume, cum ar fi varza de Bruxelles, sfecla rosie, precum acorn squash. Articole lactate, inclusiv grăsimi sau scăzut de grăsimi (1%), lapte. Apă de nucă de cocos.

Alimentare Abordări să Renunțe la hipertensiune Arterială, sau tabloul de BORD dieta, este o alimentatie strategii bazate pe studii de cercetare finanțate de National Heart, Lung si Institutul de Sange, componentă a Institutelor Naționale de Sănătate Și Wellness. Tabloul de BORD dieta planul a fost dezvăluit la scăderea tensiunii arteriale și de a stimula, de asemenea, colesterol– 2 aspecte care reduce riscul de boli de inima!

“Nu încercați să modificați orice simultan. Luați în considerare ceea ce puteți avea grijă de inițial, cum ar fi inclusiv o portie de fructe sau legume în fiecare zi”, spune Johnson. “Atunci când ajustarea se încheie până fiind o practică puteți merge la un alt inima sanatoasa schimba.”

Mentine o greutate sanatoasa miscandu-te mai mult si mancand mai bine

Mentine o greutate sanatoasa miscandu-te mai mult si mancand mai bineDacă te simți dezorientat cu privire la modul de a face modificări la dieta ta sau dacă sunteți încercarea de a pierde in greutate, ați putea dori să ia în considerare de lucru cu un dietetician-nutritionist (RDN). Unii oameni de a colabora cu o RDN dacă au o sănătate și wellness condiția ca tip 2 probleme cu diabet zaharat. În fapt, hipertensiune arterială este un factor de amenințare pentru tipul 2 de diabet zaharat. Acest lucru se datorează parțial faptului că împărtășesc aceleași flexibil pericol factori, ca fiind supraponderali sau obezi, următoarele programe plan de dieta, și având, de asemenea, o lipsa de activitate fizică!

Un SERVER poate, de asemenea, revizui rezultatele de laborator, ajuta să înțeleagă starea dumneavoastră, și, de asemenea, face cu tine pentru a produce un plan de alimentatie pentru a gestiona mai bine de wellness condiții.

Obține Activi Fizic și, de asemenea, a Muta Mai, Cu sau Fără un centru de Fitness. “Intotdeauna mi-am recomanda ca persoanele descoperi ceva care ar face plăcere să fac pentru a rămâne în formă. Ca un exemplu, linia de dans, plimbandu-afară, și, de asemenea, mersul pe bicicleta sunt toate bune modalități de a obține activă”, afirmă Scott Parker, un instructor de fitness și de sănătate și, de asemenea, un nivel national difuzor pentru #GoRedGetFit-o pe linie de sănătate și de fitness de dificultate pentru femeile deținute de AHA și, de asemenea, Macy ‘ s. “Este de asemenea crucială pentru a descoperi alte persoane îți place să faci sarcina cu, din care vă ajută să stați cu ea.”

Diverse alte antrenament opțiuni care nu au nevoie de un centru de fitness abonament consta de greutate corporală antrenamente, cum ar fi flotari, arcuri, precum și sărind mufe. Aceste exercitii pot fi efectuate la domiciliu sau exterior. Pentru cei care, cum ar fi a merge la sala de sport sau de funcționare, acestea pot fi bune moduri de a construi comunitate, păstrează în minte Parker. Aplicații, cum ar fi Fitbit și MapMyRun poate fi util dacă vă place de urmărire acțiunile tale, calorii arse, greutate, sau o varietate de kilometri rulați!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here