Cum să preveniți diabetul în stadiu incipient

0
831
Cum să preveniți diabetul în stadiu incipient

Astăzi, diabet zaharat de tip 1 nu poate fi protejat împotriva. Ecologic declanșează că sunt gandit pentru a genera procedura care duce la distrugerea organismului celule producătoare de insulină sunt încă în curs de examinare. În timp ce există o serie de aspecte care afectează creșterea de diabet de tip 2, se pare că cele mai importante sunt modul de viață comportamente, în general, legate de urbanizare. Acestea constau în utilizarea de junk alimente și, de asemenea, non-activ mod de trairi cu un comportament sedentar. Studii de cercetare din componente diferite ale globului au stabilit că stilul de viață de ajustare cu activitatea fizică și/sau sănătos și echilibrat plan de dieta poate amâna sau opri începutul de tip 2 diabet zaharat.

Un stil de viață Modern sunt calificate prin inactivitate fizică și, de asemenea, de lungă durată sedentar durate. Comunitare de intervenții poate ajunge la oameni, precum și membrii de familie prin campanii de informare, educație, sociale, de publicitate și de marketing și, de asemenea, nevoia de activitate fizică, atât în interiorul cât și în afara școlii, precum și birou. IDF sugerează exercițiu de cel puțin între 3 până la cinci zile pe săptămână, timp de minim 30-45 de minute.

Diabet zaharat sfaturi timpurii pentru prevenire

Diabet zaharat sfaturi timpurii pentru prevenireAvând un program de viață perspectivă este esențială pentru protejarea împotriva natură 2 de diabet zaharat și, de asemenea, problemele sale. Devreme în viață, atunci când mănâncă și, de asemenea, activitatea fizică obiceiurile sunt stabilite la fel de bine ca atunci când durată regulamentul de echilibru energetic ar putea fi stabilit, există un mod specific critică fereastră pentru a preveni dezvoltarea de obezi precum și a reduce riscul de tip 2 diabet zaharat probleme. Stil de viață sănătos pot îmbunătăți rezultatele în domeniul sănătății, în etapele ulterioare ale vieții.

Populație intervenții bazate pe și, de asemenea, planuri permite sănătos și echilibrat alegeri prin intermediul politicilor în profesie, agricultura, transport, precum și orașul de pregătire pentru a ajunge să fie mult mai accesibile, precum și ușor. Sănătos și echilibrat opțiuni pot fi promovate în anumite setari (instituții, mediul de lucru și, de asemenea, acasă) și adăuga, de asemenea, la mai bine de wellness pentru toată lumea. Acestea includ de lucru în mod constant, precum și o alimentație atent care va ajuta cu siguranță pentru a menține normale de grade de glucoză din sânge, tensiunii arteriale și a lipidelor.

Afla mai multe despre cost-effection soluții pentru prevenirea tip 2 diabet zaharat. Diabetul zaharat de tip 2 evitarea studii de cercetare. Există dovezi copleșitoare de studii de cercetare în STATELE UNITE ale americii, Finlanda, China, India, precum și în Japonia acest fel de schimbări de viață (realizarea unui corp sănătos și echilibrat de greutate, precum și modest activitate fizică) poate ajuta la prevenirea dezvoltarea de diabet de tip 2, probleme în cele de la mare amenințare!

Da Qing studiu de Cercetare verificat rezultatul a 6 ani de dieta, precum și exerciții de intervenție în Chineză persoane cu Deteriorat de Toleranță la Glucoză (IGT) și o medie de vârstă de 45 de ani. Dieta de intervenție singur a fost legat de o reducere de 31% a riscului de instituire tip 2 probleme cu diabet zaharat, în timp ce exercitarea de tratament a arătat numai 46% scădere. Consolidate plan de dieta și exercițiu de grup a avut un similare reducere cu 42% a în amenințarea de a crea diabet de tip 2 pe parcursul a 6 ani perioada de follow-up!

Sfaturi pentru a ajuta la prevenirea diabetului zaharat de tip 2

Sfaturi pentru a ajuta la prevenirea diabetului zaharat de tip 2Finlandeză Diabet Evitarea Cercetare (DPS) a fost primul studiu randomizat reglementate proces deosebit de a examina efectul unui mod de viață de intervenție în evitarea diabet de tip 2. Această cercetare arbitrar desemnate 522 oameni supraponderali sau supraponderali cu IGT să fie un stil de viață de intervenție sau un grup de control și, de asemenea, le-a urmat timp de aproximativ 3 ani. Modul de trai tratamentul dat individualizate de terapie axată pe atingerea precum și pentru păstrarea greutate corporală sănătoasă, reducerea consumului de grăsime organism, crescând consumul de fibre și, de asemenea, cresterea activitatii fizice. După doi ani, numărul cazurilor de diabet de tip 2, probleme în grupul de tratament a fost mai puțin de jumătate decât cea observată în grupul de control.

Diabetul Evitarea Program (DPP) a fost efectuată în 3234 Statele Unite ale americii adulti cu IGT. Spre deosebire de cele anterioare, studii de cercetare, mate a fost diversă și a constat într-o proporție foarte mare de femei (68%) și, de asemenea, minoritățile etnice (45%), și, de asemenea, în comparație mod de viață tratament versus medicina tratament (metformin) și un placebo echipa de control de peste 2,8 ani. DPP-a raportat că atât modul de viață tratament și metformin a avut efecte favorabile asupra evitarea de tip 2 probleme cu diabet zaharat, precum și restaurarea toleranță normală la glucoză. Modul de trai intervenția a fost mult mai eficientă în evitarea tip 2 probleme cu diabet zaharat, în special la adulții mai în vârstă!

Indian Probleme cu Diabet zaharat Programul de Prevenire (IDPP) a fost un potențial comunitare de cercetare, de studiu, care a analizat dacă progresia la diabet tip 2 pot fi afectate de intervenții în nativ din Asia de Indieni cu IGT, care au fost mai tineri, mai flexibil și, de asemenea, mult mai rezistente la insulina decât în multietnic American, finlandeză și, de asemenea, populații din China Rezultatelor a arătat că progresia IGT la tip 2 diabet zaharat este ridicat în nativ din Asia de Indieni. Atât modul de viață modificarea precum și metformin a redus în mod substanțial la apariția de diabet de tip 2, probleme în Est Indieni cu IGT!

Prevenirea este mai bună decât vindecarea: prevenirea diabetului

Prevenirea este mai bună decât vindecarea prevenirea diabetuluiIDF recomandari pentru o dieta sanatoasa si echilibrata pentru populația de bază. Cules de apa, cafea sau ceai în loc de suc de fructe, băuturi răcoritoare, sau diverse alte băuturi îndulcită cu zahăr. Consuma un minim de trei porții de legume în fiecare zi, constând din legume cu frunze verzi. Mănâncă la fel de mult ca trei portii de fructe proaspete pe zi. Selectarea nuci, un element de fructe proaspete sau iaurt neindulcit pentru o gustare. Limitarea consumului de alcool la un maxim de două băuturi de bază de zi cu zi.

Cules de reduceri slaba de piept de carne, pui sau pește și crustacee, mai degrabă decât roșu sau rafinat, carne. Cules de unt de arahide, mai degrabă decât delicioasă ciocolată sau gem. Alege paine din cereale integrale, orez, sau paste în loc de pâine albă, orez sau paste. Selectarea grăsimi nesaturate (ulei de măsline, ulei de canola, ulei de porumb sau ulei de floarea soarelui) în loc de hidrogenat grăsimi (unt, ghee, grăsimi animale, ulei de cocos sau ulei de palmier!

Un anumit pericol în ceea ce privește legate amenințare de instituire tip 2 probleme cu diabet zaharat este aportul mare de zahăr din alimente, în special băuturi îndulcită cu zahăr, În 2014, Organizația Mondială a Sănătății (CĂ) a emis noi recomandări pentru a limita aportul de zahăr. IDF total susține aceste sesizări și în acțiune a publicat IDF Structura de Acțiune privind Zahăr.

Vă poate ajuta în reducerea pericol de diabet zaharat de tip 2 prin recunoașterea amenințare precum și de a face ajustări la stilul tău de viață. Comune elemente de risc constau amplificat în greutate, hipertensiune arterială, colesterol și trigliceride (grăsimi din sânge) de grade. Transformarea practicilor de-o viață nu este ușor, dar este în valoare de inițiativă. Aici sunt câteva sfaturi pentru a vă ajuta reduce amenințarea de tip 2 probleme cu diabet zaharat!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here